همه ما در سایت ها به لینک هایی برخورد کرده ایم که ما را به یک سایتی ارجاع میدهند. این لینک ها بک لینک نامیده میشود. معمولا این لینک ها ما را به سایت هایی ارجاع میدهند که یا سایت های مرتبط با سایت میزبان است یا دارای مطالب پرطرفدار میباشد.
در زمان های گذشته سایت ها میتوانستند با افزایش تعداد لینک ها اعتبارسازی نمایند. هزینه کمتری پرداخت میکردند و میتوانستند تعداد بسیار بالایی پروفایل و لینک های اسپم تهیه نمایند. اما در حال حاضر این لینک ها و بک لینک ها در گوگل جایی ندارد و گوگل به آن ها زیاد اهمیت نمی دهد و در واقع به لینک هایی که هویت بالایی دارند بیشتر اهمیت می دهد.
بک لینک PBN چیست؟
پی بی ان (PBN) مخفف عبارت Private Blog Networks می باشد.
ما برایلینک سازی به سبک PBNنیاز به یک شبکه ی وبلاگی با هویت بالا داریم.لینک سازی پی بی ان (pbn) به صورت لایه ای میباشد.
معمولا وب سایت یا وبلاگ هایی با موضوعات مختلف را برای ایجاد این ساختارها ایجاد کرده و این وبلاگ ها برای اعتبار بخشی به سایت های مورد نظر به کار میبرند. چند بک لینک ایجاد کرده و با این بک لینک ها کاربران را به سایت اصلی لینک میدهیم. با ادامه دادن این مراحل لینک ها به صورت هرمی افزایش می یابند و همین مسئله موجب شده است که به خرید بک لینک PBN شهرت یافته است .
اگر بدون علم کافی شروع به اجرای PBN شوید، سایت شما به سرعت به سمت پنالتی شدن و به حذف از گوگل نزدیک می شود.
بک لینک PBN دارای انواع مختلفی میباشد. گفته میشود بیش از 200 روش برای لینک سازی وجود دارد. اما همه این روش ها ایده آل نیستند و تعداد بسیار کمی از آن دارای تاثیرات مطلوبی میباشند.
در دنیای وب شناخته شده ترین بخش، بخش تبلیغات میباشد و همگان با آن سروکار داشته یا لااقل با این تبلیغات مواجه شده اند. اما این تبلیغات دیگر مثل قبل بر روی کاربران تاثیرگذار نیست و همین مسئله سبب شده است که روش های جدید تبلیغاتی در صفحات وب به کار رود. رپورتاژ آگهی پی بی ان یکی از این روش ها میباشد. رپورتاژ آگهی در سئو و افزایش رتبه سایت بیشتر کارایی دارد.
رپورتاژ pbn چیست؟
PBNمخفف عبارت Private Blog Network میباشد، این عبارت به معنی شبکه ای از سایت های معتبر است. افرادی که با اصول سئو در گوگل آشنا هستند از راه های مختلفی برای بالا رفتن سایت در گوگل استفاده می نمایند که گرفتن بک لینک < span dir="LTR">PBN< span style="color:#333333"> یکی از این راه ها میباشد.
در صورت استفاده کردن از روش های این چنینی، گوگل با استفاده از الگوریتم هایی که استفاده میکند شناسایی خواهد کرد که شما از چه ترفندهایی استفاده کرده اید و در این صورت سایت شما جریمه خواهد شد و به اصطلاح از لیست نتایج گوگل پنالتی میشود. چون گوگل در شناسایی تبلیغات متنی بسیار هوشمندانه عمل میکند اما در خرید رپورتاژ PBNدیگر گوگل به سیستم لینک سازی شما شک نخواهد کرد و به آسانی رتبه سایت قابل ارتقا خواهد بود.
روش کار pbn چگونه است؟
در طرح رپورتاژ PBN رپورتاژ ادز با تکیه بر تیم فنی و سئوکار خود بهترین روش های لینک سازی شبکه ای را از طریق رپورتاژ ارائه می نماید. در پکیج های خرید رپورتاژ < span dir="LTR">PBN& nbsp;به هیچ عنوان مشکلی در سئوی سایت شما اتفاق نخواهد افتاد.
روش کار این گونه میباشد که سئوکاران بین سایت هایی که از نظر اتوریتی دامنه با ارزش هستند لینک سازی را به صورت شبکه ای ایجاد میکنند. در واقع طوری تنظیم می نمایند که چند سایت به یکدیگر پیوند یا لینک میشوند. این روش لینک دهی شبکه ای نام دارد. در روش لینک دهی شبکه ای در همه صفحات وب سایت، کلمات کلیدی لینک داده میشد. به همین دلیل، برای گوگل به راحتی قابل شناسایی بود. در روش رپورتاژ ادز کلمات کلیدی در همه صفحات پیوند داده نمیشوند بلکه در یک متن طولانی به عنوان رپورتاژ آگهی نوشته میشود و این روش هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.
لزوم خرید رپورتاژ PBN و مزایای آن
رپورتاژ، یک مقاله کامل و جامع برای معرفی شماست نه صرفا یک بنر تبلیغاتی
نسبت به سایر روش های تبلیغاتی رپورتاژ آگهی بیشتر توجه کاربران را جلب خواهد کرد.
رپورتاژ، باعث کسب رتبه بهتربرای وب سایت شما خواهد شد.
پس از درج آگهی شما هم یک نوع بازاریابی برای سایت شما خواهد شد و هم رتبه سایت بالا میرود.
رپورتاژ آگهی شما هیچوقت حذف نخواهد شد. یعنی رپورتاژ آگهی شما دائمی خواهد بود. این دائمی بودن سبب میشود که در مدت زمان طولانی رتبه سایت شما بالا برود.
برای رپورتاژ PBN نسبت به بقیه روش ها هزینه کمتری صرف خواهد شد. یعنی با صرف کمترین هزینه بهترین نتیجه را از آن سایت خود خواهید کرد.
و در آخر 2 لینک برای خرید رپورتاژ پی بی ان مجموعه معتبر و با سابقه شیک رنک معرفی می گردد :
نرده بالکن، محافظی برای مناطق مرتفع در دسترس افراد مانند بالکن ها یا تراس های سقفی می باشد. این مناطق نیاز به محافظت در برابر سقوط دارد. نرده بالکن می تواند یک دیوار، پاراپه، بالستیک یا هر مانع مشابه با حداقل ارتفاع 110 سانتی متر باشد. اگر می خواهید یک بالستیک را انتخاب کنید، می توانید تصمیم بگیرید که آیا یک بلوک ساختاری شیشه ای را یا یک نرده آهنی می خواهید. ما برای آشنایی بیش تر شما با نرده بالکن، انواعی از نرده بالکن را برای شما در ادامه ی مقاله شرح داده ایم.
نرده بالکن
معرفی انواع نرده بالکن:
نرده بالکن شیشه ای: نرده های بالکن شیشه ای، یکی از گزینه های محبوب در حال حاضر است. این سیستم های بالستیک همراه با کفش های پایه، آداپتورهای شیشه ای یا گیره های شیشه ای کف، در بالا یا در مقابل فاسیای کف بالکن نصب شده اند. هم چنین می توانید یک فولاد ضد زنگ گرد یا یک نرده دستی چوبی به آن اضافه کنید. شما این ها را با براکت های دستی که بین 2 صفحه ی شیشه ای یا از طریق شیشه قرار دارد سوار می کنید. نرده بالکن شیشه ای به عنوان حصار بالکن فواید بسیاری دارد. دارای ساخت و ساز بسیار قوی و شفاف است، که نمای زیبایی را حفظ می کند.اگر حریم شخصی بیش تری می خواهید،از شیشه های رنگی، طرح دار یا مات استفاده کنید.
اگر تصمیم گرفته اید از نردهبالکن استفاده کنید، می توانید به اطلاعات کافی در این زمینه دست پیدا کنید. به سادگی می توانید نرده های با کیفیت از جنس استنلس استیل یا آلومینیوم را ما خریداری نمایید. شما هم چنین می توانید نوع دیگری از انعطاف پذیری مانند میله، کابل یا شبکه استیل ضدزنگ را انتخاب کنید. این امر یک نگاه صنعتی مدرن ایجاد می کند و نتیجه آن بسیار قوی و ایمن است.
نرده بالکن
آشنایی با درب پارکینگ:
بعد از این که به معرفی نرده بالکن، پرداختیم می خواهیم با درب پارکینگ آشنا شویم. از ویژگی های یک درب پارکینگ خوب به شرح زیر است:
دارای خطوط و مواد مدرن و واضحی که با بسیاری از سبک های معماری هماهنگ باشد
دارای انواع رنگ های مطابق کلاسیک یا سفارشی RAL که به جذابیت بصری ساختار ها و ساختمان های منفرد کمک کند
متناسب با انواع برنامه های نصب از جمله زیر زمین، سطح خیابان و حتی سازه های ایستاده رایگان باشد.
عملکرد قابل اطمینان، روان ، کارآمد و با حجم بالا از ترافیک مداوم را تضمین کند
سرعت بالا ریسک خنجر زدن و پیگیری و یا ورود ترافیک غیرمجاز به داخل مرکز را کاهش دهد
ساخته شده با مواد بادوام برای مقاومت در برابر محیط های متغیر و سخت آب و هوایی از برف و نمک تا وزش باد طوفان باشد.
درب پارکینگ
معرفی انواع درب پارکینگ:
باید بدانید که درب پارکینگ نیز همانند نرده بالکن جهت حفظ امنیت و حریم خصوصی ساخته است. اما گستردگی درب پارکینگ از نرده بالکن بیش تر است. درب های پارکینگ در چهار نوع اساسی قرار دارند که به شرح زیر می باشند:
دربی که از بیرون بپیچند
دربی که به هم بپیوندند
دربی که بالا بروند
دربی که به سمت پایین کشیده شود.
در صورت لزوم نگه داشتن سقف یا در صورت تمایل به ظاهر متمایز آن ها، درب های چرخ دار واگن های چرخان یا درب های انبار کشویی انتخاب مناسبی هستند. در غیر این صورت، محبوب ترین گزینه تا کنون درب رولینگ مقطعی به عنوان درب پارکینگ است.
نرده بالکن
نکات مهم در رابطه با خرید نرده بالکن و درب پارکینگ:
مهم است سیستمی را که انتخاب می کنید متناسب با سبک خانه ی شما باشد. به عنوان مثال اگر در یک خانه ی ییلاقی زندگی می کنید، ممکن است چیزی را بخواهید که بسیار متفاوت با انتظار شما در آپارتمان ها باشد. سیستم های نرده بالکن و درب پارکینگ مدرن تولید شده توسط تولید کنندگان، تقلید شده از روی سبک هایی هستند که مربوط به درب های نوسان قدیمی می باشند و با لولا تسمه ای در طرفین و یک جفت دستگیره که یک شیار عمیق در مرکز قرار دارند تکمیل می شود. بیش تر سبک ها، چه سنتی و چه معاصر، پانل های برجسته، تر و تمیز و جزئیات دیگر را با خود به همراه دارند.
سیستم های ساخته شده با قالب واقعی محکم تر از آن هایی که دارای جزئیات تزئینی هستند، می باشند، که صرفاً چسبیده یا میخ دار هستند. بسیاری از سبک ها برای درب پارکینگ دارای صفحات شیشه ای در ردیف بالا هستند که به نظر می رسد برای طراحی خیابان جذاب باشد و نور روز را به داخل بیاورد. هم چنین برای داشتن ظاهری مدرن تر، می توانید در کلیه ی پنل ها، درب های رول با شیشه ضد آب یا پلاستیک مات را پیدا کنید.
درب پارکینگ
مواد اولیه های مورد استفاده برای نرده بالکن و درب پارکینگ:
چوب: چوب جذابیت و اصالت دارد که سایر مواد صرفاً از آن تقلید می کنند. سیستم های چوبی را می توان در اندازه ی موردنیاز به صورت محلی درست کرد که حتی در مقابل ضربات بسکتبال به خوبی ایستاده باشد. نکته ی منفی این است که آن ها نیاز به اصلاح مجدد یا پالایش مجدد دارند، به خصوص اگر در آب و هوای مرطوب زندگی می کنید.سیستم های چوبی بسته به این که آیا آن ها از یک قاب چوبی سبک و پر از عایق یا از یک تخته ی سه لایی یا پوست تخته سنگی تشکیل شده باشند، دارای قیمت های متفاوت و مقاومت های متفاوتی هستند.
فولاد: اگر شما وقت نگه داری زیادی ندارید، فلز انتخاب بهتری از چوب است. فولاد نسبتاً ارزان و در عین حال سخت است. فولاد برهنه زنگ می زند، بنابراین اگر به صورت برهنه از آن در نرده بالکن و درب پارکینگ استفاده شود، در معرض هوا اکسیده شده و به رنگ قرمز متمایل می شود. راه حل جلوگیری از این اتفاق، استفاده از رنگ ها و پوشش های ضد زنگ است.
فایبرگلاس: سیستم هایی با روکش فایبرگلاس در برابر اکسیده شدن مقاومت می کنند و زنگ نمی زنند. با این وجود فایبرگلاس مجدداً از بین می رود زیرا رنگ با گذشت زمان محو می شود.سیستم های فلزی با کیفیت بالا ممکن است دارای ضمانت های طولانی در سخت افزار، ورقه بین فولاد و هر عایق و رنگ کارخانه ای باشند. ممکن است قیمت نرده بالکن فلزی و هم چنین قیمت درب های پارکینگ فلزی گران باشد.
آلومینیوم: سیستم های ارزان قیمت آلومینیومی با نسخه های محکم با قاب های اکسترود شده سنگین و پانل های روکش شده با مقاومت جایگزین شده اند. ناهموار و مقاوم در برابر زنگ زدگی، می باشد و یک انتخاب عالی است. سیستم های آلومینیومی با هزینه ی کم تری دارای قاب و مواد دیگر مانند پلی اتیلن با چگالی بالا هستند. آلومینیوم به دلیل وزن کم در صورت داشتن درب دو جداره فوق العاده گزینه مناسبی است.
درب پارکینگ
درب باغ:
بهتر است که به غیر از نرده بالکن و درب پارکینگ به سایر سیستم های حفاظتی بپردازیم. درب باغ، می تواند بسیار مفید باشد. از مهم ترین مزیت های استفاده از درب باغ به شرح زیر است:
حفاظت از باغ در برابر افراد مزاحم
حفظ حریم خصوصی
پیشگیری از ورود حیوانات به باغ
زیبایی شناختی و دادن جلوه ای زیبا به باغ
و غیره.
درب باغ می تواند از جنس های مختلفی ساخته شود. معمولا رایج ترین جنس برای درب باغ، فلز رنگ شده و پوشیده شده است. زیرا هم می تواند مقاوم باشد و هم عمر طولانی داشته باشد.
معمولا درب های ورودی آپارتمان، درب آهنی نیست و از بیش تر از جنس چوب ساخته شده است. به همین جهت از امنیت بالایی برخوردار نیست. ورود به آپارتمان هایی که در درب ورودی یا به عبارتی در لابی، نگهبان ندارند، بسیار راحت است. لذا این موضوع می تواند امنیت خانه های آپارتمانی را به خطر بیندازد. به همین منظور تولید کنندگان از حفاظ درب ورودی آپارتمان را تولید نموده اند. حفاظ درب ورودی آپارتمان، همانند نرده بالکن، جزء سیستم های حفاظتی محسوب می شود. از این رو ساختاری شبیه به نرده بالکن دارد اما از نظر ارتفاع بلند تر می باشد. حال می خواهیم بدانیم که حفاظ درب ورودی آپارتمان چگونه نصب می شود و در کدام قسمت قرار دارد. مسلما همه ی ما این حفاظ ها را دیده ایم. در واقع نرده های بلندی هستند که از بیرون پشت درب اصلی قرار می گیرند و به صورت کشویی باز و بسته می شوند. این محافظ ها را در زمانی که از منزل خارج می شوند، می بندند و آن را با یک قفل محکم بسته نگه می دارند. معمولا جنس محافظ درب ورودی آپارتمان از فلز است. این فلز را برای دوام بیش تر با رنگ های و مختلف از جمله رنگ های ضد زنگ می پوشانند. ارتفاع این سیستم برابر با ارتفاع درب ورودی و شاید کمی بیش تر است.
استفاده از حفاظ فلزی و حفاظ پنجره، حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ درب آکاردئونی و تامین امنیت
شاید به هنگام شنیدن توصیه هایی از افراد مختلف برای استفاده از حفاظ پنجره یا حفاظ فلزی و یا انواع حفاظ ها این سوال در ذهنتان پیش آید که استفاده از حفاظ پنجره چه اهمیت وضرورتی دارد؟
اهمیت استفاده از حفاظ پنجره
اگر فرزند کم سن و سالی در خانه دارید یا اصلا فرزند کوچکی ندارید اما به هنگام آمدن افراد خردسال به منزل نگران بازیگوشی های آنها جلوی پنجره های در ارتفاع کم هستید استفاده از حفاظ پنجره می تواند خیال شما را از این بابت آسوده نماید.
اهمیت استفاده از حفاظ پنجره
حفاظ پنجره علاوه بر حفظ امنیت جانی افراد در برابر سقوط، از منزل شما در برابر سارقان نیز محافظ می کند، با وجود حفاظ پنجره، سارقان قادر به ورود به منزل از طریق پنجره ها نخواهند بود.
همچنین برخی افراد نیز حفاظ پنجره را برای شکل و ظاهر زیبایی که به ساختمان می دهد استفاده می کنند. حفاظ های شیک و مدرن ظاهر ساختمان را بسیار لوکس و زیباتر جلوه می کنند.
حفاظ پنجره بیرونی و داخلی
حفاظ پنجره بیرونی که گفته شد می تواند از یک ساختمان ساده و معمولی، یک ساختمان شکیل و زیبا بسازد، ممکن است مورد پسند و سلیقه برخی افراد نباشد و از نظر آنها، شکل و ظاهر ساختمان را تحت تاثیر سو قرار دهد. این افراد نیز نباید نگران سقوط کودکان از پنجره و یا ورود سارق به منزل شان باشند، آنها می توانند از حفاظ پنجره داخلی استفاده کنند این حفاظ ها از داخل نصب می شوند و نمای بیرونی ساختمان را دچار تغییر و تحول نمی کنند. حفاظ هایی که از داخل نصب می شوند اندازه گیری متفاوتی از حفاظ های خارجی دارند، حفاظ های داخلی را باید به هنگام ساخت به اندازه چارچوب داخلی پنجره تولید کرد.
سوالی که در مورد نصب حفاظ پنجره داخلی پیش می آید درمورد نحوه تمیز کردن پنجره است. دقت داشته باشید که حفاظ های داخلی ثابت نیستند و با توجه به اینکه از طریق لولا متصل می شوند می توان به راحتی آنها را باز و بسته کرد و به نظافت و تمیز کردن شیشه پنجره ها اقدام نمود.
چه در مورد حفاظ های داخلی چه حفاظ های بیرونی، بایستی نهایت دقت در طراحی صورت گیرد تا حفاظ مانع از عبور نور به داخل منزل نشود، حفاظ پنجره با تراکم بالا ممکن است باعث عدم رسیدن نور مناسب به داخل ساختمان شود.
ایمنی شیشه ها با استفاده از حفاظ پنجره
حفاظ پنجره ایمنی شیشه ها را نیز تضمین می کند. از قدیم الایام به یاد دارید که برخورد توپ بچه هایی که در کوچه ها مشغول بازی بودند همواره تهدیدی برای شیشه پنجره ها محسوب می شد. هرچند که امروزه دیگر این شیوه تفریح علاقمندان خود را از دست داده و بیشتر کودکان و نوجوانان اکثر اوقات خود را در منزل یا بدور از اجتماعات می گذرانند اما برخورد هر شی یا پرتابه دیگری می تواند سبب ایجاد خسارت در مورد شیشه های پنجره ها شود.
ایمنی شیشه ها با استفاده از حفاظ پنجره
حفاظ پنجره که حفاظ فلزی است عموما از جنس فلزاتی چون آلومینیوم و آهن ساخته می شود و قیمت آن علاوه بر جنس، تحت تاثیر عوامل مختلفی چون نوع طراحی، میزان فلز به کار رفته در حفاظ پنجره و غیره است.
امنیت بیشتر منزل با استفاده از حفاظ شاخ گوزنی
علاوه بر استفاده از حفاظ پنجره، حفاظ شاخ گوزنی ترفند دیگری برای محافظت از منزل در برابر سارقان است. همچنین حفاظ شاخ گوزنی نیز باعث ابهت بیشتر ساختمان و داشتن ظاهر و نمایی لوکس در آن می شود. نیروهای امنیتی و اجتماعی نیز استفاده از حفاظ های شاخ گوزنی، بوته ای و ... را برای حفظ امنیت در ساختمان تایید کرده و توصیه می کنند.
امنیت بیشتر منزل با استفاده از حفاظ شاخ گوزنی
همانطور که می دانید امروزه افراد از ابزار و وسایل زیادی برای محافظت از منزل در برابر متجاوزان به اموال استفاده می کنند. برخی بدین منظور منزل را مجهز به دزدگیر می کنند برخی دیگر از دوربین های مداربسته در داخل و اطراف منزل استفاده می کنند و ... بیشتر این شیوه ها هزینه بالایی را در پی دارند و شاید به همان اندازه نیز کارایی نداشته باشند و با قطع سیمی از کار بیفتند، نصب آنها نیز مشکل بوده و نیاز به سرویس و نگهداری مداوم دارند. در این بین استفاده از حفاظ پنجره و حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوارها روش مناسبی است که در حین حفظ امنیت منزل نیاز به مراقبت پس از نصب ندارد و وظیفه محافظت از ساختمان را به نحو احسنت انجام می دهد.
حفاظ شاخ گوزنی در حال حاضر یکی از حفاظ های بسیار مورد پسند و استقبال در جامعه است که همانطور که شاخ گوزن راهی برای ایمنی این حیوان مهیا می سازد استفاده از حفاظ شاخ گوزنی نیز راهکار مناسبی برای حفاظت از ساختمان و ایمنی بیشتر آن است.
حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ درب آکاردئونی
حال که در مورد حفاظ پنجره و حفاظ شاخ گوزنی و انواع حفاظ روی دیوار ی صحبت کردیم شاید با خود بگویید که راهکار پیشنهادی ما برای جلوگیری از ورود افراد ناخواسته و سارقان از طریق درب به داخل منازل چیست؟ حفاظ درب آکاردئونی بهترین گزینه برای این منظور می باشد. حفاظ درب آکاردئونی را شاید در بیشتر آپارتمانها دیده باشید. واحدهای آپارتمانی با استفاده از این حفاظ امنیت واحد خود را تامین می کنند.
حفاظ فلزی
نرده فلزی چیست؟ زمانی که می گوییم نرده فلزی در واقع منظور این است که این نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همین دلیل هم اغلب به آن ها نرده فلزی گفته می شود اما حفاظ دیوار و حفاظ پنجره نیز از جمله دیگر اسم هایی است که به نرده فلزی نسبت می دهند. شاید تصور شما از این نوع حفاظ ها این است که یک تکه آهن که به یک شکل خاصی طراحی شده است روی دیوار و یا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اینطور نیست و در واقع زمانی که شما از این حفاظ ها استفاده می کنید می توانید آن ها را با اشکال مشخصی برای استفاده انتخاب کنید که زیبایی نمای ساختمان شما را نیز حفظ خواهند کرد.
حفاظ درب آکاردئونی
البته استفاده از حفاظ درب آکاردئونی محدود به استفاده در آپارتمان ها و درب های منازل نیست و از آن می توان برای محافظت در درب های انبارها، مغازه ها و غیره نیز استفاده کرد. حفاظ درب آکاردئونی فضای زیادی را نیز اشغال نمی کند و محوطه سالن و راه پله های شما را مخلل نمی نماید.
عوام، بیشتر حفاظ درب آکاردئونی را با نام هایی چون درب کشویی و درب کرکره ای می شناسند. این حفاظ تاشو حداقل مکان را اشغال کرده و حداکثر امنیت را برای منزل شما فراهم می آورد.
حفاظ های درب آکاردئونی (آکاردئونی اشاره به ساز آکاردئون دارد که برای ساختن و طراحی این حفاظ از آن الهام گرفته شده است) با اینکه یک حفاظ فلزی هستند اما وزن کمی دارند و به راحتی با دست باز و بسته می شوند. برای راحتی بیشتر افراد امکان اتصال ریموت به این حفاظ ها نیز فراهم شده و از این رو زحمت باز و بسته شدن آنها با دست را نیز از بین می برد. استفاده از حفاظ درب آکاردئونی در پارکینگ ها نیز مزایای زیادی می تواند داشته باشد چرا که سنگینی درب های متداول به عنوان درب پارکینگ را ندارد و امکان استفاده از ریموت برای آن نیز وجود دارد.
استفاده از حفاظ درب آکاردئونی در آپارتمانها
همانطور که می دانید زندگی شهری امروز و افزایش روزافزون جمعیت اینگونه طلبیده است که افراد در آپارتمان ها و برج های آسمان خراش زندگی کنند. برجهایی که شاید بیش از صدها خانوار در آن روزانه رفت و آمد می کنند و پس از عمری زندگی در یک ساختمان هنوز همدیگر را نمی شناسند. همچنین برای تامین مخارج زندگی و مسئله رواج استقلال مالی زنان، امروزه بیشتر منازل و واحدهای آپارتمانی در طول روز خالی هستند و این امر افزایش سرقت و دزدی را در بیشتر شهرها موجب شده است. برای این منظور است که گفته می شود به کارگیری حفاظ درب آکاردئونی می تواند خیال شما را از بابت امنیت منزل به هنگام ترک آن آسوده نماید.
آنچه که گفته شد بیشتر از جهت ارائه یک راهکار برای حفاظت از منزل، اموال و کالاها در برابر افراد متجاوز دارای اهمیت است و محصولات معرفی شده از حفاظ پنجره و حفاظ درب آکاردئونی گرفته تا حفاظ شاخ گوزنی روی دیوارها می توانند این امنیت را برای شما، خانواده و اموالتان تامین کنند.
با کسب درآمد از نمایندگی فروش خدمات سئو آسیا به آرزوهایتان وعده تحقق بدهید با پیشرفت تکنولوژی و تمایل شرکتها و برندها برای کسب درآمد از طریق فروش آنلاین و ایجاد فروشگاههای اینترنتی، رقابت جدید و تنگاتنگی در عرصهی وسیع اینترنت در میان صاحبان کسب و کارهای وابسته به اینترنت ایجادشده است.
در این میان رقابت جدی و اصلی برای ارتقا رتبه در گوگل توسط کاربران و مشتریان میباشد. سئوکاران به این کار سهولت بخشیده و صاحب درآمدهای کلان خواهند شد. باوجود بازار خوب و پردرآمدی که اکنون برای نمایندگیهای فروش خدمات سئو وجود دارد، کسب درآمد از نمایندگی فروش خدمات سئو آسیا با اقبال بلندی منتظر شماست.
کسب درآمد از فروش بک لینک نمایندگی کسب درآمد از فروش بک لینک این روز ها از توجه بر انگیز ترین مراجعی است که خدمات ارائه شده در آن برای بهبود رتبه ی وب سایت ها می باشد. در واقع هدف اصلی یک وب سایت عمدتاً بهبود رتبه و تصاحب جایگاهی مطلوب در لیست معرفی های سیستم گوگل است، از این رو وب سایت دار ها همیشه به دنبال راهکار مناسبی در این راستا هستند.
بک لینک ها نیز از گذشته تاکنون گزینه ی اثر گذار و مناسبی در زمینه ارتقا سئو و رتبه کلمات کلیدی و صفحات سایت محسوب می شود، فلذا با تهیه ی یک بک لینک مناسب برای هر وب سایتی در هر حوزه ای می توان رتبه ی آن را در کوتاه ترین زمان ممکن به جایگاه مطلوبی در نتایج گوگل رساند. به همین جهت بهره مندی از نمایندگی کسب درآمد جهت ارائه بک لینک جزء عمده ترین برنامه های پرتقاضا صاحبان وب سایت ها به شمار می رود.
کسب درآمد از فروش ورودی گوگل ایرانی کسب درآمد از فروش ورودی گوگل ایرانی با توجه به وجود انواع و اقسام وب سایت ها و بیشتر شدن مداوم تعداد آن ها، می تواند کسب و کار پر رونقی برای شما باشد .
افزایش ورودی گوگل برای وب سایت های اینترنتی همواره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای وب مستر ها از جمله حیاتی ترین پارامتر ها محسوب می شود. چرا که فعالیت هر وب سایتی با آنالیز آمار ورودی توسط گوگل مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار می گیرد و در صورتی که این آمار رو به افزایش باشد، نشان دهنده ی کیفیت بالای وب سایت مربوطه است. به همین علت وب مستر ها و مدیران وب سایت ها در جست و جوی روش مناسبی به جهت افزایش این آمار هستند پس کافیست همین امروز با نمایندگی فروش ورودی گوگل سئو آسیا درآمد خود را افزایش دهید .
کسب درآمد از فروش رپورتاژ آگهی با توجه به طیف گسترده کاربران اینترنتی هر بازدیدکننده وب سایت یک مشتری بالقوه محسوب شده که می تواند برای شما ارزش آفرینی کند. پس چه بهتر که با دریافت نمایندگی رپورتاژ وب سایت خود را به یک ماشین پولسازی تبدیل کرده و در کنار فعالیت های خود از این طریق نیز به کسب درآمد بپردازید.
امروزه رپورتاژ اگهی یکی از اصلی ترین راه های معرفی کسب و کار محسوب می شود و اغلب کسب و کارهای آنلاین از آن استفاده می کنند. یکی از راه های کسب درآمد از وب سایت نمایندگی رپورتاژ است. این روش درآمدی پایدار و مطمئن را برای شما به همراه خواهد داشت.
کسب درآمد از پکیج افزایش بازدید سایت کسب درآمد با پکیج افزایش بازدید در پنل نمایندگی سئو آسیا از جمله پر متقاضی ترین نمایندگی ها و مراجعی است که با افزایش روز افزون وب سایت های اینترنتی پر متقاضی تر از قبل می شود. زیرا در حقیقت عمده ترین هدفی که صاحبان وب سایت های اینترنتی به دنبال تحقق آن هستند، افزایش تعداد بازدید از سایت شان می باشد، چون در این صورت مخاطبان بیشتری جذب کرده و بالطبع محبوبیت و رتبه بالاتری کسب خواهند کرد که همه ی این ها منجر به کسب درآمد بالا تر و افزایش فروش آنها می شود. گفتنیست این هدف خدماتی است که از طریق پنل نمایندگی سئو آسیا ارائه و محقق شده است .
کسب درآمد از سفارش تبلیغات متنی و بنری این قابلیت در سایت نمایندگی وجود دارد و نمایندگان گرامی با واگذاری مکان های تبلیغاتی مشخص در سایت خود کسب درآمد می کنند .
نکته مثبتی که در تبلیغات متنی و بنری وجود دارد این است که مشتری به ازای رزرو جا هزینه پرداخت می کند و برای نشان دادن بنر خود برخلاف تبلیغات کلیکی که بیشتر وقت ها کلیک ها تقلبی می باشد هزینه ای پرداخت نخواهید کرد.
نکته مثبت خوب دیگری که در تبلیغات متنی و بنری وجود دارد این است که لینک غیر مستقیم و اختصاصی ویژه هر تبلیغ ایجاد میگردد و این لینک در گوگل ایندکس میشود .
آموزش کسب درآمد از سئو آسیا فقط در 4 گام ● گام اول : پرداخت حق عضویت نماینده و ثبت نام ● گام دوم : قرار دادن خدمات و پکیج های سئو آسیا در سایت خود و یا سفارش طراحی سایت اختصاصی با نام و برند و دامین دلخواه شما ● گام سوم : تبلیغات از سایت و خدمات و برند خود ● گام آخر : دریافت سفارش از مشتریان در سایت نماینده و ثبت سفارشات از طریق پنل و ارجاع به سئو آسیا جهت فعالسازی نهایی
به همین راحتی بدون داشتن هیچگونه دانش فنی و نگرانی یا فراهم کردن زیرساخت فنی و هرگونه مسائل و مشکلات مربوط به ارائهی خدمات تحت وب به تجارت خود را در زمینه سئو آغاز کنید .
همین الان با کلیک بر روی لینک عضویت و ورود به صفحه ثبت نام هزینه اخذ نمایندگی را پراخت نموده و عضویت خود را تکمیل نمایید :
یکی از مسائل مهمی که برای یک سازمان میتواند مطرح باشد طراحی لوگوی آن است. لوگوی شرکت شما میتواند همیشه نام سازمان را به خاطر مشتری بیاورد و در ذهن افراد باقی بماند.
یکی از مواردی که افراد همیشه در طراحی لوگو در رابطه با آن تصور اشتباهی دارند مسئله استفاده از تصاویر است. برخی تصور میکنند لوگو چیزی است که در آن باید از تصویری استفاده شود. اما باید گفت طراحی های لوگو گونه های متفاوتی دارد. برخی از آن ها شامل تصویر میباشند مانند شرکت اپل، برخی دیگر مانند شرکت سونی تنها از تایپوگرافی یا نوشته استفاده میکنند. این تنها بسته به سلیقه شما میباشد و هیچ گونه اجباری در آن نیست. تصور دیگر آن است که لوگوی سازمان یا شرکت باید مرتبط با فعالیت شرکت باشد، یعنی شما بتوانید با نگاه به لوگوی یک سازمان پی به نوع فعالیت آن سازمان نیز ببرید. هیچ اهمیتی ندارد که به این موضوع توجه داشته باشید. بسیاری از لوگوهای معروف وجود دارند که به هیچ وجه نشان دهنده فعالیت سازمان مرتبطشان نیستند. برای نمونه لوگوی شرکت مرسدس بنز، این لوگو تنها به مرور زمان شناخته شده و تبلیغات و کیفیت محصولات این شرکت باعث در خاطر ماندن این لوگو شده است. شما نیز میتوانید به هنگام تبلیغات خود، در کنار نام شرکت و سازمان خود، لوگوی خود را قرار دهید تا به مرور زمان این طرح در خاطر افراد نقش ببندد. در طراحی یک لوگوی خوب و مناسب عوامل بسیار زیادی دخیل میباشند. به خاطر داشته باشید که همین بخش کوچک میتواند معرف سازمان، برند، جایگاه و هویت کمپانی شما باشد. طراحی لوگو یکی از مهم ترین بخش های طراحی در هر سازمان میباشد و باعث میشود که روندهای بعدی برای طراحی وب سایت شما نیز به دنبال آن شکل بگیرد. اما چه چیز باعث میشود یک لوگو خوب باشد؟ یک لوگوی خوب خواه یک تصویر باشد و یا فقط یک تایپوگراف باید دارای قدرتی باشد که خود را به نمایش گذارد. یک لوگوی خوب، منحصر به فرد میباشد و نباید با لوگوی دیگر شرکت ها و کمپانی ها اشتباده گرفته شود، به ویژه با لوگوی دیگر رقبا. لوگوی شما نباید دارای محدودیت زمانی باشد. طراحی آن باید به گونه ای باشد که در طول 10، 20 یا 50 سال دوام داشته باشد. طراحی لوگوی یک کمپانی میتواند به راحتی در رابطه با آن کمپانی حسی را در مخاطب القا نماید. بنابراین باید در نظر داشته باشید تا به بهترین شکل از این خصویت بهره مند شوید. اینکه این حس چگونه القا میشود و اینکه آیا تأثیر مثبتی بر مخاطب دارد یا خیر کاملاً در دستان شما میباشد، پس در طراحی لوگوی خود دقت لازم را به عمل آورید.
انواع مختلف طراحی نشانه و آرم
در مجموع سه نوع اصلی برای طراحی لوگو وجود دارد که عبارتند از: لوگو تایپ لوگوهای مستقیم لوگوهای انتزاعی لوگو تایپ ها
این دسته از لوگوها، رایج ترین آن ها میباشند و اغلب شامل یک شمایل متمایز به همراه یک فونت و تایپوگراف زیبا میباشند. این دسته از لوگو به ویژه میتوانند برای کمپانی هایی مورد استفاده قرار گیرند که در آن واحد در چند تجارت فعالیت دارند. بسیاری از لوگوهایی که شما می شناسید، مانند سامسونگ، سونی، پلی استیشن و از این قبیل، شامل این دسته از لوگوها میباشند. در این چنین لوگوهایی با استفاده از طرح های ساده میتوان شکل هایی به یاد ماندنی از اسم یک کمپانی به وجود آورد. برای مثال یکی از معروف ترین این لوگوها، لوگوی شرکت کوکا کولا میباشد. لوگو مستقیم
اما لوگوهای مستقیم که باز هم جزو لوگوهای رایج میباشند از تصویر یا شکلی استفاده میکنند که به نوعی با فعالیت آن برند در ارتباط است و شما با مشاهده آن متوجه زمینه کاری یک برند خواهید شد. برای نمونه هنگامی که شما به لوگویی نگاه کنید که تصویر یک برگر را نشان میدهد، متوجه خواهید شد که این لوگو مربوط به یک فست فود یا رستوران میباشد.
آرم انتزاعی
دسته آخر لوگوهای انتزاعی هستند. چنین لوگوهایی نباید مستقیماً در ارتباط با نوع فعالیت و یا نام شرکت باشند. به همین منظور میتوانند گزینه مناسبی برای سازمان هایی باشند که چند فعالیت انجام می دهند. یکی از معروف ترین این لوگوها مربوط به شرکت Apple میباشد. در صورتی که شما لوگوی این شرکت را مشاهده نمایید نمی توانید به زمینه فعالیت آن پی ببرید. به بیان دیگر میتوان گفت لوگوی انتزاعی به گونه ای با نام یک کمپانی در ارتباط است و یا حسی را در رابطه با آن القا میکند. برای دریافتن این مطلب که چه لوگویی برای کمپانی شما بهترین انتخاب میباشد ابتدا باید با این 3 دسته آشنایی پیدا کنید. پس از آن مرحله نحوه طراحی لوگو به میان خواهد آمد که در آینده به این موضوع نیز خواهیم پرداخت. یک آرم برند شما نیست و هویت شما نیز نیست. طراحی لوگو ، طراحی هویت و نام تجاری همه نقش های متفاوتی دارند ، که در کنار هم ، یک تصویر درک شده برای یک تجارت یا محصول را تشکیل می دهند.
است بوده است؛ بحث های اخیر در وب در مورد این موضوع، در مورد لوگوی خود را به نام تجاری خود را است. اگرچه ممکن است این واقعیت داشته باشد ، اما هیچ توضیحی در مورد تفاوت های بین "مارک" ، "هویت" و "آرم" ندیده ام. من می خواهم این را اصلاح کنم.
برند چیست؟
- تصویری از شرکت های عاطفی درک شدهبه عنوان یک کل. هویت چیست؟ - جنبه های بصری که بخشی از برند کلی را تشکیل می دهد. آرم چیست؟ - یک آرماز طریق استفاده از یک مارک یا نماد ، یک تجارت را به ساده ترین شکل خود مشخص می کند .
برندینگ چیست؟
برندسازی مطمئناً موضوعی سبک نیست - کل نشریات و صدها کتاب در مورد این موضوع نوشته شده است ، با این وجود برای خلاصه تر کردن آن می توانید "مارک" را به عنوان یک سازمان ، خدمات یا کالایی با "شخصیت" شکل دهید که توصیف می کند. با درک مخاطب. در این یادداشت همچنین باید اظهار داشت که یک طراح نمی تواند یک برند "بسازد" - فقط مخاطب می تواند این کار را انجام دهد. یک طراح پایه و اساس مارک را تشکیل می دهد .
بسیاری از مردم معتقدند که یک نام تجاری فقط از چند عنصر تشکیل شده است - برخی از رنگ ها ، برخی قلم ها ، یک آرم ، یک شعار و شاید برخی از موسیقی ها نیز به آن اضافه شوند. در واقعیت ، این بسیار پیچیده تر از آن است. ممکن است بگویید که یک مارک یک تصویر شرکت است.
ایده اصلی و مفهوم اصلی در پس داشتن یک تصویر شرکتی این است که هر کاری که یک شرکت انجام می دهد ، هر آنچه را که در اختیار دارد و هر آنچه را که تولید می کند باید منعکس کننده ارزش ها و اهداف تجارت به عنوان یک کل باشد.
این قوام این ایده اصلی است که شرکت را تشکیل می دهد ، آن را هدایت می کند ، نشان می دهد که چه چیزی را می ایستد ، به چه اعتقاد دارد و چرا وجود دارد. این صرفاً برخی از رنگ ها ، برخی از نوع های مختلف ، یک آرم و یک شعار نیست.
به عنوان نمونه ، بیایید به شرکت معروف IT ، اپل بپردازیم. اپل به عنوان یک شرکت ، یک فرهنگ سازمانی انسانی و یک اخلاق قوی شرکت را طراحی می کند ، این کار با داوطلبانه بودن ، حمایت از دلایل خوب و درگیری در جامعه مشخص می شود. این ارزش های کسب و کار در تمام کارهایی که انجام می دهند ، از محصولات نوآورانه و تبلیغاتشان ، گرفته تا خدمات به مشتری خود ، مشهود است. اپل یک برند عاطفی انسانی است که واقعاً با مردم ارتباط برقرار می کند - وقتی مردم محصولات یا خدمات خود را می خرند یا از آنها استفاده می کنند. آنها مانند یک قبیله بخشی از مارک تجاری را احساس می کنند. این ارتباط عاطفی است که نام تجاری آنها را ایجاد می کند - نه صرفاً محصولات آنها و یک آرم اندازه نیش.
برای درک کامل تر از مارک تجاری ، به زبان ساده ، من کتاب Wally Olin را توصیه می کنم : کتابچه راهنمای برند که من نقل می کنم "یک راهنمای ضروری و آسان برای مرجع نام تجاری درخشان" است.
طراحی هویت چیست؟
مهمترین نقش در "نام تجاری" یا "تصویر شرکت" یک شرکت ، هویت آن است.
در بیشتر موارد ، طراحی هویت حول وسایل بصری مورد استفاده در یک شرکت استوار است ، که معمولاً در مجموعه ای از دستورالعمل ها جمع می شوند. این دستورالعملها که یک هویت را تشکیل می دهند ، معمولاً نحوه استفاده از هویت را در انواع رسانه ها ، با استفاده از پالت های رنگی تأیید شده ، فونت ها ، چیدمان ها ، اندازه گیری ها و موارد دیگر به کار می گیرند. این دستورالعمل ها اطمینان می دهند که هویت شرکت به طور منسجم نگه داشته می شود ، که به نوبه خود ، به عنوان یک برند اجازه می دهد به عنوان یک کل قابل تشخیص باشد.
هویت یا "تصویر" یک شرکت از بسیاری از دستگاههای تصویری تشکیل شده است:
لوگو (نمادی از کل هویت و مارک تجاری)
لوازم التحریر (Letterhead + کارت ویزیت + پاکت و غیره)
وثیقه بازاریابی (بروشور ، بروشور ، کتاب ، وب سایت و غیره)
محصولات و بسته بندی (محصولات فروخته شده و بسته بندی که در آن وارد می شوند)
طراحی لباس (موارد ملموس لباس که توسط کارمندان پوشیده می شود)
علائم (طراحی داخلی و خارجی)
پیام ها و اقدامات (پیام های ارسال شده از طریق روش های ارتباطی غیر مستقیم یا مستقیم)
سایر ارتباطات (صدا ، بو ، لمس ، و غیره)
هر چیزی تصویری که نمایانگر تجارت باشد.
همه این موارد یک هویت را تشکیل می دهد و باید از مارک به طور کلی پشتیبانی کند. با این حال ، این آرم ، هویت و مارک تجاری شرکت های مختلف است که در یک مارک قابل شناسایی قرار گرفته اند. این مارک نماد و نماد تجارت به عنوان یک کل است.
آرم و لوگو چیست؟
برای درک اینکه طراحی لوگو چیست ، ابتدا باید بفهمیم که برای چیست.
یک آرم برای… شناسایی است .
یک آرم از طریق استفاده از یک مارک ، پرچم ، نماد یا امضا یک شرکت یا محصول را مشخص می کند. یک آرم به طور مستقیم شرکت را نمی فروشد و نه بندرت توصیف یک تجارت را نشان می دهد. لوگوها معنای آنها را از کیفیت چیزی که آن را نشان می دهد ، استخراج می کنند ، و نه راه دیگر - آرم ها برای هویت وجود دارند و نه برای توضیح. به طور خلاصه ، این که آرم به چه معنی است از آنچه به نظر می رسد از اهمیت بیشتری برخوردار است .
برای نشان دادن این مفهوم ، به طراحی لوگو آنلاین مانند افراد فکر کنید. ما ترجیح می دهیم که با نامهای خود - جیمز ، دوروتی ، جان - به جای توصیف گیج کننده و فراموش نشدنی از خودمان مانند "مردی که همیشه صورتی می پوشد و موهای بلوند دارد" بخوانیم. با همین روش ، یک آرم نباید به معنای واقعی کلمه توصیف کند که تجارت چه کاری انجام می دهد ، بلکه تجارت را به روشی قابل تشخیص و به یاد ماندنی مشخص می کند.
توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که تنها پس از آشنایی با یک آرم ، آیا به روشی که قرار است بطور یکسان انجام شود ، عمل می کند چگونه ما باید نام افراد را بیاموزیم تا آنها را شناسایی کنیم.
این آرم تجارت یا کالایی را به ساده ترین شکل خود مشخص می کند.
خلاصه:
نام تجاری - تصویر هیجانی شرکتها به عنوان یک کل درک شده است. هویت - جنبه های بصری که بخشی از برند کلی را تشکیل می دهد. لوگو - شناسایی یک کسب و کار در ساده ترین شکل خود را از طریق استفاده از یک علامت یا آیکون . چگونه می توان مارک ، هویت و طراحی لوگو را خلاصه کرد؟ نظرات و افکار مانند همیشه خوش آمدید